לפרטים חייגו: 072-3945116

הפקת פעילויות גיבוש לחברות

ברוכים הבאים לסינרגיה, כיף שבאתם לבקר! אנו בסינרגיה מובילים בתחום הפקת ימי כיף ופעילויות גיבוש לעובדים. במשך יותר מעשרים שנה, סינרגיה הפקת אירועים עוזרת לחברות לחזק את הקשר בין העובדים דרך מגוון רחב של פעילויות מעשירות ומהנות.

תוהים איך אנחנו עושים את זה? האמת שיש ים של אפשרויות 🙂 וכל חברה שפונה אלינו מקבלת הפקה בהתאמה אישית מלאה; החל מיום גיבוש מלא אדרנלין בטבע, דרך סדנאות תרבות והעשרה ועד לפעילויות יצירתיות באווירה שוברת שגרה, כל אירוע מתוכנן להתאים בצורה מושלמת לצרכים ולתרבות של החברה תוך עמידה ביעדים ומטרות מחלקת הHR וההנהלה.

מגוון ענק של אטרקציות

המטרה של פעילויות לגיבוש עובדים היא דיי זהה בין חברה לחברה: לחזק את הקשרים בין העובדים ולשפר את איכות התקשורת והשיתוף פעולה בתוך הארגון. כל זאת תוך שאנו מחזקים את הקשר בין העובדים לארגון ומשפיעים לחיוב על האופן שבו העובדים תופשים את הארגון.

איך עושים את זה? כאן כבר יש לנו פתח לשפע של אפשרויות 🙂 דרך משחקים קבוצתיים, פעילויות חווייתיות ואתגרים משותפים, העובדים לומדים להכיר זה את זה מחוץ למסגרת העבודה היומיומית, מה שמקדם תחושת שייכות ומוטיבציה. במילים אחרות: לשבור לשגרה היומיומית את העצמות.

איך? אתם וודאי שואלים. הנה כמה דרכים שבאמצעות אנו מפיקים ימים בלתי נשכחים:

עיסויים לימי כיף

הכירו את השירות הפופולרי ביותר אצלנו: עיסויים לאירועים ולימי כיף. 

מושלם להוספת רגע של רוגע ופינוק בכל פעילות גיבוש או יום כיף עם העובדים. העיסויים מתבצעים על ידי מטפלים מקצועיים ומיומנים, ומותאמים לבקשות של כל מטופל ומטופלת. 

השירות מעניק לעובדים שלכם הזדמנות להירגע ולשחרר מתחים, תוך כדי שהם נהנים מאווירה סופר יוקרתית שעושה המון כבוד לארגון. 

חוויה שמחזקת את התחושה שהחברה דואגת לבריאות ולאושר של עובדיה, ומספקת מענה משמעותי למען איכות העבודה והאווירה הכללית בארגון.

מאהל עיסויים לאירועים

מעגל מתופפים

הכירו את חוויית מעגל המתופפים שלנו; פעילות המשלבת תיאום והרמוניה קבוצתיים באמצעות מוזיקה. 

מעגל מתופפים מאפשר לעובדים ליצור מוזיקה ביחד, ללמוד להקשיב אחד לשני ולחוות את הכוח של עבודת צוות בצורה מרגשת ומהנה. 

הפעילות מעודדת שיתוף פעולה ותקשורת טובה יותר בין העובדים ומשדרגת את האווירה בארגון. כל משתתף מקבל תוף ובמהלך המעגל, המנחה המומחה מדריך את הקבוצה ליצירת הרמוניה מוזיקלית שמחזקת את הרוח הקבוצתית ומובילה לחוויה בלתי נשכחת.

סדנת יוגה לעובדים

סדנאות יוגה לעובדים מבטיחות לכם ולעובדיכם מפגש של רוגע והרמוניה שמשלב תרגול פיזי עם תרגול נפשי. 

הסדנאות מועברות על ידי מדריכי יוגה מנוסים ומותאמות לכל הרמות. מטרתן להקנות כלים להתמודדות עם לחצים ולשיפור הגמישות והכוח. 

אין צורך בידע מוקדם! הפעילות מספקת פסק זמן מהמולת היומיום, מעודדת רוגע נפשי ומאפשרת לעובדים להכיר כלי חשוב ומשמעותי שישיב להם את הרעננות והאנרגיה החסרים.

סדנת היוגה היא גם דרך מצוינת לחזק את התחושה של שייכות ותמיכה הדדית בין העובדים, תוך כדי שהם מפתחים מודעות לצרכים האמיתיים שלהם ולשלווה פנימית.

סדנת יוגה לעובדים

בסינרגיה אנו מציעים מגוון פעילויות השטח בסביבה אתגרית משתנה (ואפשר להביא את האתגר גם למשרד!).

הפעילויות שלנו כוללות חוויות מגוונות המתאימות לכל קבוצה ומטרה, ומשלבות אתגרים גופניים, פסיכולוגיים ותקשורתיים שמעצימים את רוח הצוות ומחזקים את הקשרים האישיים והמקצועיים.

דרך מסלולי טיול עם משימות, משחקי שטח, ואתגרים מותאמים בקונספט המירוץ למיליון וחדרי בריחה, העובדים לומדים לפעול יחד תחת תנאים שונים ולהתמודד עם קשיים, מה שמביא לשיפור ביכולות האישיות והקבוצתיות.

אפיון מלא ליום הכיף

יש לנו עוד המון המון אטרקציות שונות, ותוכלו לראות באתרנו מגוון של הצעות ואפשרויות. אך אם אתם לא בטוחים או רוצים לקצר את הדרך ולבנות יחד איתנו תוכנית מלאה ליום שכולו כיף – אנו זמינים עבורכם בכל עת.

סינרגיה הפקות אירועים מתמחה בהפקת פעילויות גיבוש לעובדים בחברה, כשכל פעילות מתוכננת ומותאמת אישית לצרכים המדויקים של הארגון והעובדים שלו. אנו מבינים שכל ארגון וצוות הם ייחודיים, ומציעים מענה גמיש ומותאם שמתחשב בתרבות הארגונית, במטרות הספציפיות של ההנהלה ובדינמיקה הפנימית של הצוות. 

אנחנו עוד לא יודעים איך פעילויות הגיבוש לעובדי החברה שלכם ייראו, אך יכולים להתחייב לכם שכל פעילות תספק לכם ולעובדיכם חוויה מעשירה ומהנה, חוויה שתתרום לעבודת צוות ואווירה כללית טובה יותר.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו