לפרטים חייגו: 072-3945116

אמן חושים ליום כיף לעובדים

יש לכם את החשק הזה, החשק הבלתי מוסבר להפוך את יום הכיף לעובדים למשהו שעוד לא היה קודם. משהו שייצרב בזיכרון, שיגרום ללסתות להישמט? ובכן… יש לנו פתרון ממש פשוט האמת 🙂 מי אמר שצריך ללכת סחור סחור בשביל למצוא את הדבר המושלם.

אמן חושים מציע פתרון ייחודי ומרתק לארגונים וחברות המבקשים להעשיר את יום הכיף לעובדים שלהם. אנו בסינרגיה הפקות אירועים שמחים להציע הפקת יום גיבוש וכיף מלא לעובדיכם. זה לא אומר שצריך לעלות על אוטובוסים ולצאת ולקרוע את רחבי ישראל; אפשר גם להביא אמן חושים ישירות אל המשרד או כחלק ממופע בשטח במנוחה בין התחנות.

חוויה נהדרת לחיזוק הקשרים החברתיים והמקצועיים עם השתתפות פעילה של עובדים ומנהלים בבמה יחד עם אמן החושים.

חוויה שאיש לא ישכח

כשאתם מתכננים יום גיבוש וכיף לעובדים, חשוב לשלב פעילות שתהיה גם מהנה ובלתי נשכחת וגם מגבשת. 

אמן חושים הוא הבחירה המושלמת לכך. עם יכולות מרשימות וכישורים שקשה מאוד להבין בשונה מתכסיסי קוסמות רגילים, אמן החושים מצליח להפתיע, לרתק וליצור חוויות בלתי נשכחות תוך שהוא ממש 'נכנס אל הראש' של הקהל שלו. 

אמן החושים מטעם סינרגיה הפקות אירועים משלב קטעים אינטראקטיביים שמאפשרים לכל אחד מהמשתתפים לקחת חלק פעיל מה שתורם לתחושת השייכות והחיבור בין העובדים. 

דמיינו לכם כיצד מנהל בכיר שלרוב ישנו מחסום בינו לבין העובדים, לפתע מוזמן אל הבמה ויוצר תחושה שונה בתכלית.

באמצעות הופעה כריזמטית ושוברת שגרה, אמן החושים שלנו יוסיף ליום הגיבוש שלכם נופך של מסתורין והתרגשות, ויעזור לבנות קשרים חזקים יותר בתוך הצוות.

משתלב במגוון אירועים

אמן חושים בעת פעילות עובדים בטבע

כשברקע הנוף הפסטורלי של ישראל, הוסיפו אל האווירה את מעשי הקסם וההתרגשות של הופעת אמן חושים. 

אמן חושים יכול להשתלב בפעילויות טבע כתחנת עצירה בה העובדים נחים, רואים את המופע ונהנים משבירת שגרה במיטבה.

אין כל צורך בחשמל ואין צורך בדבר שיפריע למופע. יתרה מזאת, ספרו לנו היכן אתם עתידים לטייל ומי יודע, אולי נמצא דרך לנצל את הסביבה כדי ליצור אווירה שאף יותר מכניסה אל תוך המופע.

עם היכולת להופיע בכל מקום ולרתק את הקהל, אמן החושים יוצר רגעים בלתי נשכחים בשטח הפתוח ומשדרג לכם כל יום פעילויות לגיבוש עובדי החברה.

הזמנת אמן חושים לעובדים במשרד

מי אמר שצריך לצאת החוצה? כשזה מגיע לאמני חושים, הרי שאפשר להזמין את המופע ישירות אל המשרד.

הוסיפו מעט קסם וקלילות ליום העבודה השגרתי. אמן החושים מסתובב בין העובדים, עובר ממשרד למשרד, ומבצע מופעי קסמים קטנים ואינטראקטיביים. בכל עצירה, הוא מצליח להפתיע, לרתק ולהצחיק את העובדים, מה שיוצר אווירה חיובית ומגבשת. 

האמן מתאים את ההופעה למרחב המשרדי, תוך שהוא משלב קטעים המותאמים לסביבת העבודה ולתחומי העניין של העובדים. התוצאה היא חוויה מרעננת ויוצאת דופן, שמחזקת את הקשרים בין העובדים ומעניקה להם הפסקה מענגת ומלאת תדהמה מהשגרה היומיומית.

אמן חושים במהלך אירוע מסיבת עובדים

מתכננים מסיבה לעובדים ואתם מחפשים את האטרקציה הייחודיתי שתשלב בתוך כל החגיגה?

וודאי שלא נפתיע אתכם אם נספר לכם שגם כאן מופע של אמן חושים הוא הבחירה האידיאלית לכך. במהלך המופע המסיבה תעצור, והחוגגים והחוגגות יוכלו לצפות אל עבר הבמה וליהנות ממגוון קטעי קוסמות ואשליות שיותירו את כולם פעורי פה. 

כאן אפשר גם לשלב אפקטים מפתיעים ולבחון מהן היכולות שאותו אולם אירועים מציע. אמן החושים יבטיח שמסיבת החברה תהיה בלתי נשכחת. סמכו עלינו בזה.

אפיון מלא בכל אטרקציה

כשאתם מזמינים אמן חושים למופע שמטרתו לגבש את העובדים, אנו בסינרגיה רואים בכך חשיבות עליונה לספק את הייעוץ הטוב ביותר מתוך 20 שנות הניסיון שצברנו.

חשוב לאפיין את המופע כך שיתאים למטרות החברה ויעצים את תחושת השייכות והחיבור בין המשתתפים. ניתן לעשות זאת על ידי שילוב קטעים אינטראקטיביים המעודדים שיתוף פעולה והשתתפות פעילה של העובדים. בנוסף, אפשר לבקש מהאמן לכלול קטעים המותאמים לערכים ולמסרים של החברה, כמו עבודת צוות, חדשנות ואמון. 

התאמה אישית של המופע לפי תחומי העניין וההווי המיוחד של החברה תורמת ליצירת חוויה ייחודית ומחברת, שמשאירה את העובדים מרותקים ותחושת גאווה להיות חלק מהצוות. 

אם יש לכם אדם מסוים שתרצו שיוזמן אל הבמה כדי לשבור מחסום מסוים, הרי שגם זאת יוזמה שאפשר לשלב בתוך האטרקציה.

ובכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם.

החוויה הבאה מעבר לפינה!
התייעצו עמנו בכל שאלה:

התייעצו איתנו:

התייעצו איתנו

כתבו לנו